Počet záznamov: 1
Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu
Názov Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu Preklad názvu Destination marketing management on the international tourism market Autorské údaje Ľudmila Novacká Autor Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 4 (december 2003), s. 46-51. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá manažment * marketing * kooperácia * agentúry * trh * ruch cestovný medzinárodný Anotácia Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu si vyžaduje kooperáciu štátneho, súkromného a verejného sektora. Národná turistická organizácia je zodpovedná za rozvoj cestovného ruchu a zvyšovanie jeho výkonov. Prehľad inštitúcií a hlavných úloh národných turistických organizácií vo svete. Marketingové aktivity národných marketingových agentúr s cieľom penetrácie a zvyšovania podielu na trhu cestovného ruchu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1