Počet záznamov: 1
Marketing obchodnej značky
SYS 0008396 LBL 01147naa$$2200229$$$450$ 005 20230907084836.3 100 $a 20040510a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketing obchodnej značky $f aut. Michal Rajninec 330 $a Vznik pojmu "branding". Vlastnosti obchodnej značky. Zmena vo forme a spôsobe realizácie marketingu. Nová tvár marketingu. Privátna značka - cesta k zvyšovaniu marží, ziskov a počtu zákazníkov. Uvedenie privátnej značky - príklad z praxe. Značky a globalizácia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052663 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 1, č. 4 (2003), s. 37-38 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2003 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007570 $a známky ochranné 675 $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo 700 -1
$3 eu_un_auth*0002464 $a Rajninec $b Michal $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20040510 $g AACR2
Počet záznamov: 1