Počet záznamov: 1
Vybrané problémy kvality služieb regiónu CR
Názov Vybrané problémy kvality služieb regiónu CR Autorské údaje Gabriela Bartáková Autor Bartáková Gabriela EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Ekonomická analýza služieb a cestovného ruchu v povodí Dunaja a Váhu : zborník príspevkov k riešenej výskumnej úlohe. S. 190-193. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1997. ISBN 80-225-0931-0 Poznámky Príspevok tematicky i obsahovo nadväzuje na výskumnú úlohu GAT č. 18-519-412 Ekonomická analýza služieb a cestovného ruchu v povodí Dunaja a Váhu Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá ruch cestovný * služby * podnik služieb * kvalita * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * stratégia podniková Anotácia Kvalita ponúkaného produktu, vrátane kvality služieb ako cieľ každého podniku ľubovoľného odvetvia. Oblasť služieb vo výskumnej správe KSaCR za rok 1994. Problematika kvality služieb. Zákazník ako základná cieľová orientácia stratégie kvality každého podniku. "Kvalita" - kľúčový faktor rozhodovania o kúpe. Nová požiadavka smerujúca k rastu odbornej spôsobilosti a k zmene vzťahov personálu k zákazníkovi. Riešenie problémov - vypracovanie noriem kvality a tzv. projektu kvality. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1