Počet záznamov: 1  

Vybrané problémy kvality služieb regiónu CR

  1. Názov Vybrané problémy kvality služieb regiónu CR
    Autorské údajeGabriela Bartáková
    Autor Bartáková Gabriela EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Ekonomická analýza služieb a cestovného ruchu v povodí Dunaja a Váhu : zborník príspevkov k riešenej výskumnej úlohe. S. 190-193. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1997. ISBN 80-225-0931-0
    PoznámkyPríspevok tematicky i obsahovo nadväzuje na výskumnú úlohu GAT č. 18-519-412 Ekonomická analýza služieb a cestovného ruchu v povodí Dunaja a Váhu
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá ruch cestovný * služby * podnik služieb * kvalita * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * stratégia podniková
    AnotáciaKvalita ponúkaného produktu, vrátane kvality služieb ako cieľ každého podniku ľubovoľného odvetvia. Oblasť služieb vo výskumnej správe KSaCR za rok 1994. Problematika kvality služieb. Zákazník ako základná cieľová orientácia stratégie kvality každého podniku. "Kvalita" - kľúčový faktor rozhodovania o kúpe. Nová požiadavka smerujúca k rastu odbornej spôsobilosti a k zmene vzťahov personálu k zákazníkovi. Riešenie problémov - vypracovanie noriem kvality a tzv. projektu kvality.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.