Počet záznamov: 1
Tendencie v stratégii medzinárodného marketingu
Názov Tendencie v stratégii medzinárodného marketingu Autorské údaje Eduard Urban Autor Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 19-22. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * štandardizácia * riadenie * adaptácia * trh zahraničný Anotácia Štandardizácia medzinárodného riadenia marketingu. Adaptácia podľa lokálnych špecifík zahrahičných trhov. Imperatívy a tendencie v rámci medzinárodného marketingu. 1. Potreba nasledovať komplikovaný vývoj medzinárodného prostredia a špecifiká krajín, s ktorými chce podnik spolupracovať. 2. Potreba zvoliť si formu vstupu na trh. 3. Prehodnotenie domácej marketingovej politiky na úrovni jednej alebo viacerých krajín. 4. Potreba implementovať štruktúry pre potreby medzinárodného marketingu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1