Počet záznamov: 1  

Uplatňovanie Competitive Intelligence v marketingu slovenských podnikateľských subjektov pri zvyšovaní konkurencieschopnosti v globálnom konkurenčnom prostredí

  1. Názov Uplatňovanie Competitive Intelligence v marketingu slovenských podnikateľských subjektov pri zvyšovaní konkurencieschopnosti v globálnom konkurenčnom prostredí
    Autorské údajeMiloslav Rosenberg
    Autor Rosenberg Miloslav EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 80-97. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.2 - Informačná činnosť. Informácie. Poradenská služba. Konzultácie
    Heslá informácie * podnikanie * marketing * konkurencieschopnosť * competitive intelligence * obchod medzinárodný * stratégia podniková * globalizácia
    AnotáciaVyužitie Competitive Intelligence (CI) v marketingu medzinárodného obchodu. Charakteristika CI. SCIP - Society of Competitive Intelligence Professionals - charakteristika organizácie, ciele a úlohy. Produktový rad CI - základnú produktovú líniu tvorí desať produktov (rôzne druhy spravodajstva). Využitie Competitive Intelligence v kontexte medzinárodného obchodu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.