Počet záznamov: 1  

Ideální event pro ideálního klienta? - (ne)existuje!

  1. Názov Ideální event pro ideálního klienta? - (ne)existuje!
    Autorské údajeHana Pfejferová
    Autor Pfejferová Hana
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 7/8 (2004), s. 40-41. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá propagácia * firmy * marketing * kultúra podniková * partneri obchodní * klienti * vzťahy obchodné * vzťahy spoločenské
    AnotáciaEvent marketing - prezentácia firmy prostredníctvom spoločenskej udalosti. Využitie služieb " event agentúry " . Voľba vhodného druhu eventu ako prostriedok na vytvorenie správneho obrazu o firme. Faktory ovplyvňujúce úspešnosť spoločenskej udalosti firmy. Formy spoločenskej udalosti.Catering ( výber občerstvenia ), raut ( najobľúbenejšia forma podávania občerstvenia s možnosťou neformálnej komunikácie). Koktail. Banket.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.