Počet záznamov: 1
Sex v reklamě - ano, ale pozor...
Názov Sex v reklamě - ano, ale pozor... Autorské údaje Petr Zenkner Autor Zenkner Petr Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 9 (2004), s. 14-15. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * podpora predaja * ženy * muži * produkty * firmy * etika * konzervativizmus * Česko Anotácia Ženské telo ako súčasť reklamy a prostriedok na podporu predaja. Pohlavie v reklame a druh propagovaného produktu. Vekové skupiny a ich postoje k reklame. Etické princípy v reklame. Estetický pohľad tvorcov reklamy a pohľad zákazníkov. Možné riziko erotickej reklamy - na úkor propagovaného produktu. Postoj českej verejnosti voči reklamám so sexuálnymi motívmi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 7-12
článok
Počet záznamov: 1