Počet záznamov: 1
Marketingový manažment v 21. storočí
Názov Marketingový manažment v 21. storočí Preklad názvu Marketing management in the 21 - st century Autorské údaje Ignác Prno Autor Prno Ignác Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. Roč. 2, č. 2 (jún 2004), s. 122-125. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2004. ISSN 1336-3727 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá synergetika * marketing manažment * ekonómia * kultúra podniková * manažéri Anotácia Potreba nových prístupov k problémom manažmentu a marketingu a k riadeniu sociálno-ekonomických systémov s použitím najnovších vedeckých poznatkov v oblasti synergetiky. Princíp ekvivalencie medzi informáciou a entropiou indukuje povahu vzrastajúcej a klesajúcej entropie vo firme a poukazuje na dôležitosť firemnej kultúry v procese poklesu jej entropie a zvyšovania jej rastu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1