Počet záznamov: 1
Celebrity jako odrůda značek
Názov Celebrity jako odrůda značek Autorské údaje Filip Kahoun Autor Kahoun Filip Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 10 (2004), s. 80-81. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá značky výrobkov * značky kvality * marketing * reklama * médiá * hudba * šport * politika * osobnosť Anotácia Zavedenie ľudskej značky a potreba koncepcie jej komunikačnej politiky. Brand manažéri a presadzovanie identity ľudskej značky. Recipročný vzťah medzi celebritami a médiami. Vplyv médií na dĺžku životného cyklu ľudskej značky. Ľudské značky a public relation. Pokračovanie v budúcom čísle. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 7-12
článok
Počet záznamov: 1