Počet záznamov: 1
Stratégie obchodu pri zmene dane z pridanej hodnoty
Názov Stratégie obchodu pri zmene dane z pridanej hodnoty Autorské údaje Ľubomír Strieška Autor Strieška Ľubomír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2002 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 7. november 2002. S. 165-171. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2002 / Majtán Miroslav ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1616-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá dane z hodnoty pridanej * správanie * obchod * rozpätie obchodné * rozhodovanie taktické * sadzby daňové * stratégia obchodná Anotácia Analýza správania obchodu, pri zmene sadzby dane z pridanej hodnoty. Stratégia konštantnej sadzby obchodnej marže. Stratégia konštantného objemu marže obchodu. Znižovanie sadzby obchodnej marže. Dopad na trhové subjekty. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1