Počet záznamov: 1
Regionální inspirace pro marketing
Názov Regionální inspirace pro marketing Autorské údaje Jiří Hofman Autor Hofman Jiří Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 525-529. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004 / Varcholová Tatiana ; Ekonomika firiem 2004 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1879-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing regionálny * vízie * regióny * politika regionálna Anotácia Význam marketingu nielen pre úspešnosť podnikov, ale aj pre rozvoj regiónov. Vymedzenie pojmu ideálna predstava či ideálny obraz regiónu a jeho využitie v regionálnom marketingu. Formulácia ideálnej predstavy či vízie pre región. Požiadavky, ktoré musí spĺňať ideálna predstava, aby mohla splniť svoju úlohu v regionálnom marketingu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1