Počet záznamov: 1
Analýza slovenského reklamného trhu od roku 1997
Názov Analýza slovenského reklamného trhu od roku 1997 Autorské údaje Ivana Hroncová Autor Hroncová Ivana Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 534-537. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004. ISBN 80-225-1879-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá trh reklamný * reklama * analýzy * výdavky * agentúry * obrat peňažný * 1997-2001 Anotácia Analýza slovenského reklamného trhu v rokoch 1997-2001. Hľadisko geografickej štruktúry reklamných agentúr a výšky ich obratu v jednotlivých rokoch. Desať najvýznamnejších zadávateľov reklamy podľa výšky ich výdavkov na reklamu. Okrem výdavkov na reklamu, sleduje aj na ktoré prostriedky reklamnej komunikácie boli výdavky určené. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1