Počet záznamov: 1  

Analýza slovenského reklamného trhu od roku 1997

  1. Názov Analýza slovenského reklamného trhu od roku 1997
    Autorské údajeIvana Hroncová
    Autor Hroncová Ivana
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 534-537. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004. ISBN 80-225-1879-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá trh reklamný * reklama * analýzy * výdavky * agentúry * obrat peňažný * 1997-2001
    AnotáciaAnalýza slovenského reklamného trhu v rokoch 1997-2001. Hľadisko geografickej štruktúry reklamných agentúr a výšky ich obratu v jednotlivých rokoch. Desať najvýznamnejších zadávateľov reklamy podľa výšky ich výdavkov na reklamu. Okrem výdavkov na reklamu, sleduje aj na ktoré prostriedky reklamnej komunikácie boli výdavky určené.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.