Počet záznamov: 1
Marketingový prístup k produktom životného poistenia
Názov Marketingový prístup k produktom životného poistenia Preklad názvu Marketing access on life insurance products Autorské údaje Anna Majtánová, Pavla Zarembová Autor Majtánová Anna EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Spoluautori Zarembová Pavla Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (jún 2004), s. 50-56. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 368 - Poisťovníctvo Heslá marketing * trh poistný * segmentácia trhu * komunikácia marketingová * zákazníci * poistenie životné * modely ekonomicko-matematické * matematika poistná Anotácia Segmentácia ako súčasť marketingového riadenia. Marketingová stratégia segmentácie trhu s aplikáciou na trh životného poistenia. Modelové riešenie prístupu na poistný trh cez segmentáciu zákazníkov. Aktuálne cesty k zákazníkovi prostredníctvom jednotlivých nástrojov marketingového mixu - produkt, cena, marketingová komunikácia, miesto a distribúcia. Model segmentácie trhu životného poistenia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00389-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1