Počet záznamov: 1
Význam distribúcie ako nástroja marketingového mixu v marketingu územia
Názov Význam distribúcie ako nástroja marketingového mixu v marketingu územia Autorské údaje Ferdinand Daňo Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 1 (2004), s. 4-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá distribúcia * marketing mix * marketing územia * lokalizácia * produkty * služby * spotrebitelia * čas * priestor * infraštruktúra * konkurencia * logistika distribučná Anotácia Distribúcia ako neoddeliteľná súčasť marketingovej koncepcie územných celkov a regiónov. Lokalita a jej význam v marketingu územia. Posudzovanie lokality z rôznych aspektov (produkt, typ užívateľov, dostupnosť, čas a priestor). Logistické riešenie distribučných procesov v marketingu územia. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00552-002, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1