Počet záznamov: 1  

Prieskum kooperačných aktivít v praxi

  1. Názov Prieskum kooperačných aktivít v praxi
    Autorské údajeAntónia Štensová, Kornélia Richterová
    Autor Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník výstupov : december 2001. S. 5-13. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1514-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá kanály distribučné * kooperácia * partneri obchodní * prieskum informačný * dotazníky
    AnotáciaOrganizovanie terénneho prieskumu, ktorého cieľom bolo zaznamenať relevantné aspekty partnerstva v distribučných kanáloch. Tri druhy dotazníkov, ktoré zisťujú pohľad na spoluprácu z úrovne centra kooperačného zoskupenia, z úrovne členov kooperačného zoskupenia a pre zistenie do akej miery poznajú nezávislé obchodné jednotky možné formy kooperácie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.