Počet záznamov: 1
Marketingový controlling v slovenských podnikoch
Názov Marketingový controlling v slovenských podnikoch Preklad názvu Marketing controlling at slovak enterprises Autorské údaje Lenka Chrzanová Autor Chrzanová Lenka Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 5, č. 2 (2004), s. 171-175. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2004. ISSN 1335-7069 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá kontroling * marketing * marketing manažment * kontroling vnútropodnikový * Slovensko Anotácia Podstata marketingového controllingu ako efektívneho nástroja marketingového riadenia, ktorý sa využíva v úspešných podnikoch ekonomicky vyspelých krajín. Marketingový controlling. Marketingový controlling v slovenských podnikoch. Výsledky pilotného prieskumu o stave uplatňovania princípov tohto nástroja marketingového riadenia v slovenských podnikoch. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-2
článok
Počet záznamov: 1