Počet záznamov: 1
Fuzzy expert marketing-mix model
Názov Fuzzy expert marketing-mix model Preklad názvu Expertný fuzzy model pre marketingový mix Autorské údaje Shady Aly, Ivan Vrana Autor Aly Shady Spoluautori Vrana Ivan Zdrojový dokument Agricultural economics : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Vol. 51, no. 2 (2005), s. 69-79. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2005. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá prostredie podnikateľské * rozhodovanie * marketing mix * modelovanie * metódy * systémy expertné Anotácia Popis výkonnej metódy pre nastavenie marketingového mixu. Metóda silne využíva relevantnú znalosť experta a expertízy prostredníctvom fuzzy systému pre podporu rozhodovania, ktorý je uspôsobený tak, aby periodicky dynamicky nastavil marketingový mix v súlade so zmenami podnikateľského prostredia. Navrhnutá metóda je obzvlášť vhodná pre turbulentné podnikateľské prostredie so spústou náhodných, neurčitých a neistých premenných, čo je typické pre agro-potravinársky komplex. Metóda je dostatočne obecná pre použitie aj v iných sektoroch. Metódu možno považovať za fuzzy expertný systém pre určenie hodnôt marketingových rozhodovacích premenných. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/58223.pdf Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-6
článok
Počet záznamov: 1