Počet záznamov: 1  

Děti v reklamě, reklama pro děti

  1. Názov Děti v reklamě, reklama pro děti
    Autorské údajeKarla Chlumská
    Autor Chlumská Karla
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 3 (Březen 2005), s. 36-37. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * podpora predaja * marketing * zákazníci * skupiny vekové * deti * tabak * nápoje alkoholické * potraviny * legislatíva * smernice * aproximácia práva * Európska únia * Česko
    AnotáciaDieťa ako vhodný marketingový cieľ pre výrobcu ako aj poskytovateľa služieb. Zraniteľná skupina zákazníkov. Smernice Európskej únie zabezpečujúce ochranu detí v spojení s televíznym vysielaním, reklamou na tabak, alkohol, potraviny a sales promotion. Hlavné právne pramene Českej republiky týkajúce sa tejto problematiky. Otázka zamestnávania detí v reklame. Uplatňovanie kódexu reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.