Počet záznamov: 1
Návrh konceptu pre typológiu problémov marketingovej terminológie
Názov Návrh konceptu pre typológiu problémov marketingovej terminológie Autorské údaje Jarmila Tkáčiková Autor Tkáčiková Jarmila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 32-43. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * obchod * terminológia * typológia * teória a prax Anotácia Proces porevolučného vývoja marketingu na Slovensku, jednotlivé etapy rozvoja marketingu na Slovensku z pohľadu budovania predmetu a rozvoja terminológie. Vývojové etapy marketingu na Slovensku - prechodné obdobie zmeny, adaptačné obdobie, chaotické obdobie, inovatívne obdobie. Charakteristika súčasného inovatívneho obdobia. Otázky marketingovej a obchodnej terminológie nie sú len záležitosťou lingvistickou. Návrh typológie terminologických problémov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1