Počet záznamov: 1
Odborná terminológia direct marketingu
Názov Odborná terminológia direct marketingu Autorské údaje Helena Nízka Autor Nízka Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 63-65. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * terminológia * pojmy * marketing mix Anotácia Direct marketing je jedným z najdôležitejších nástrojov marketingu a má svoje pevné zastúpenie v marketingovom mixe. Direct marketing, či priamy marketing. Direct mail. Výklad ďalších pojmov - letteshop, priama distribúcia, faxmailing, telemarketing, katalógový marketing, teleshopping, direct response. Nový pojem - databázový marketing - nástroj v oblasti podlinkovej komunikácie. Integrovaná marketingová komunikácia. Integrovaný direct marketing - zosúladenie nástrojov direct marketingu do optimálneho systému, ktorým sa dosiahne splnenie stanovených cieľov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1