Počet záznamov: 1
Terminológia manažérstva kvality
Názov Terminológia manažérstva kvality Autorské údaje Vojtech Kollár, Emil Roman Autor Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Roman Emil EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 117-124. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing manažment * riadenie kvality * systém riadenia kvality * systémy kvality * terminológia Anotácia Vzťah marketingu k manažmentu - marketing je základnou myšlienkou, ktorej sa metódy a nástroje manažérstva prispôsobujú a slúžia na dosahovanie cieľov podnikateľského subjektu. Kvalita a manažérstvo kvality. Základné zameranie manažérstva kvality a zabezpečovania kvality. Systém kvality - predstavuje organizačnú štruktúru, zodpovednosti, procesy a zdroje potrebné na uplatnenie manažérstva kvality a zabezpečovania kvality vo firme. Kvalita marketingu, kvalita marketingových činností, slučka kvality. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1