Počet záznamov: 1
Zaskočí "ad-skipping" TV reklamu ?
Názov Zaskočí "ad-skipping" TV reklamu ? Autorské údaje Ľubica Christophoryová Autor Christophoryová Ľubica Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 5 (máj 2005), s. 27. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika Heslá reklama * televízia * médiá * prognózy Anotácia Digitálne videorekordéry (PVR) umožňujúce prednahrávanie TV vysielania prinášajú mediálnym expertom nemalé obavy o budúcnosť TV reklamy. Funkcia ad-skipping ju totiž umožňuje pri nahrávaní preskakovať. Ad-skipping môže byť dôležitým impulzom zmeny vo vzťahu spotrebiteľov k reklame. Televíziu bude potrebné znovuobjaviť ako reklamné médium. Reklama bude pravdepodobne naďalej strácať masový charakter, stane sa adresnejšou, osobnejšou. Interaktivita ju priblíži k internetovej reklame, priamym zameraním sa priblíži k direct marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-6 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1