Počet záznamov: 1
Strmý rast !
Názov Strmý rast ! Autorské údaje Martin Mazág Autor Mazág Martin Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 5 (máj 2005). - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005 TOP v slovenskej reklame 2004. s. 8-11. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá trh reklamný * ukazovatele ekonomické * médiá * prognózy * Slovensko * 1999-2004 Anotácia Reálne výdavky na reklamu v médiách narástli v roku 2004 takmer o 20 percent, čo po zohľadnení inflácie znamená viac ako 12 percentný nárast. Je to najlepšie za posledných 7 rokov. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR od roku 1999 doteraz. Vývoj mediamixu 2000-2004. Vývoj reklamného trhu na Slovensku do roku 2004. Prognózy 2005. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-6 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1