Počet záznamov: 1  

Tvorba www stránok

  1. PÓLYA, Attila. Tvorba www stránok : [na predmet multimédiá v obchode]. 2. uprav. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 139 s. ISBN 80-225-1991-X
    Ohlasy:
    [4] HASAN, Jamal. Testing emarketing strategies. In Aktuálne trendy v oblasti informatizácie spoločnosti : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2981-5, s. 7-11.
    [4] HASAN, Jamal. E-business intelligence for e-business strategies. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom (ISiVS) 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia EU v Bratislave [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3069-9, s. 7-11.
    [4] HASAN, Jamal. Analysis of factors affects on cross-border online shopping between EU27. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 223-227.
    [4] HASAN, Jamal. Make money on-line with an effective marketing strategy. In Miesto moderných foriem vzdelávania, informatizácie a certifikátov v období recesie : zborník vedeckých statí k výskumnému projektu IGM 62/08 - Globalizácia a informatizácia v celoživotnom vzdelávaní a ich interakcia s európskou ekonomikou [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2749-1, s. 43-46.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.