Počet záznamov: 1  

Mikromarketingem k zákazníkovi

  1. Názov Mikromarketingem k zákazníkovi
    Autorské údajePavel Cechl
    Autor Cechl Pavel
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 7/8 (2005), s. 24-25. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * mikromarketing * plán marketingový * segmentácia trhu * zákazníci * reklama * výskum * dotazníky
    AnotáciaMikromarketing ako jedna z možných ciest k získaniu zákazníkov. Čím sa zaoberá mikromarketing. Výhody trhových segmentov. Trhová segmentácia a efektívne zacielenie reklamy. Demografické a geografické hľadisko segmentácie. Cesta k poznaniu zákazníka. Kvantitatívny a kvalitatívny výskum. Význam dotazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.