Počet záznamov: 1  

Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov

  1. Názov Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov
    Preklad názvuNew Paradigm of Marketing in the Process of Market Globalization
    Autorské údajeViera Čihovská, Jaroslav Kita
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 53, č. 6 (2005), s. 611-625. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2005. ISSN 0013-3035
    PoznámkyI6-SR 160015/02 Rozvojové trendy v marketingu na prahu 21. storočia: vybrané problémy teórie a aplikácie nástrojov marketingu v praxi
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá globalizácia * marketing * stratégia marketingová * marketing mix * manažment * štandardizácia * adaptácia
    AnotáciaPodstata, význam a vývoj marketingu. Marketing v podmienkach globalizácie. Marketingové stratégie pre svetový trh. Štandardizácia. Štandardizácia marketingového mixu. Vplyv globalizačných procesov na marketingové aktivity v praxi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (4) - KNIHY
    Archív EPCE05 00876-002, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 6-10

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.