Počet záznamov: 1
Budúcnosť tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM
Názov Budúcnosť tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM Preklad názvu Future formation of enterprise marketing strategy oriented at application of TQEM philosophy Autorské údaje Adrián Podskľan Autor Podskľan Adrián Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 27-29. - Žilina : MASM, 2005. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * marketing environmentálny * metódy * prostredie životné * podnik * konkurencieschopnosť * zákazníci Anotácia Marketingová stratégia podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM. TQEM je prístup stáleho zlepšovania kvality procesov a výrobkov zasahujúcich do životného prostredia. Nová metóda BSC - Balanced Scorecard. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1