Počet záznamov: 1
Současné trendy v mezinárodním marketingu
Názov Současné trendy v mezinárodním marketingu : (vybrané problémy) Preklad názvu Actual trends in international marketing : (selected problems) Autorské údaje Hana Machková Autor Machková Hana Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 49-70. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2005. ISSN 0572-3043 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * prostredie podnikateľské * segmentácia trhu * politika sortimentná * podnikanie medzinárodné * špecializácia * kooperácia hospodárska medzinárodná * stratégia marketingová * trh medzinárodný * značky výrobkov * obchod elektronický Anotácia Pôvodné a súčasné chápanie medzinárodného marketingu. Hlavné typy podnikateľských stratégií v medzinárodnom prostredí. Etapy medzinárodného rozvoja firmy. Segmentácia medzinárodných trhov, výber cieľových trhov a positioning. Etapy segmentácie medzinárodných trhov. Segmentačné kritériá na trhu spotrebného tovaru. Medzinárodná značková politika. Strategické rozhodovanie o značkovej politike. Hierarchická štruktúra značiek. Elektronické obchodovanie a elektronické informačné zdroje pre českých vývozcov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 213.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1