Počet záznamov: 1  

Možnosti vztahového marketingu (CRM) v práci vysokých škol

  1. Názov Možnosti vztahového marketingu (CRM) v práci vysokých škol
    Autorské údajeMilan kašík
    Autor Kašík Milan
    Zdrojový dokument Aula : revue pro vysokoškolskou a vědní politiku. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 20-23. - Praha : Centrum pro studium vysokého školství ČR, 2005. ISSN 1210-6658
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá školy vysoké * marketing * systém CRM * absolventi * zákazníci
    AnotáciaUplaňovanie marketingu v práci vysokých škôl. Pohľad na poslucháčov a absolventov vysokých škôl typológiou zákazníkov vzťahového marketingu (CRM). Absolvent - ako kľúčový zákazník - priaznivec školy, obhajca školy, partner školy. Starostlivosť o zákazníkov - v ponímaní vzťahu s absolventami. Využívanie kvalitnej marketingovej komunikácie školy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4 + zvláštne číslo

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF154.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.