Počet záznamov: 1
Produktový manažment v podmienkach novej ekonomiky
Názov Produktový manažment v podmienkach novej ekonomiky Preklad názvu Product management in new economy Autorské údaje Vojtech Kollár, Ľubica Knošková Autor Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 4, č. 3 (september 2005), s. 58-66. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment sortimentný * ekonomika nová * konkurencieschopnosť * manažéri * správanie spotrebiteľa Anotácia Koncepcia produktového manažmentu, ktorá sa zameriava na dosiahnutie súladu medzi motiváciou spotrebiteľského správania a medzi faktormi pôsobiacimi pri tvorbe produktu, na uplatnenie manažmentu kvality a dosiahnutie spokojnosti zákazníka. Analýza požiadaviek zamestnávateľov na kompetencie, zodpovednosti a právomoci produktového manažéra v podniku. Produktový manažér v podniku 21. storočia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00975-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1