Počet záznamov: 1
Globálny produkt a jeho miesto na globálnych trhoch
Názov Globálny produkt a jeho miesto na globálnych trhoch Autorské údaje Helena Nízka Autor Nízka Helena Zdrojový dokument Vedecké aspekty vstupu SR do EÚ : zborník príspevkov z konferencie. S. 96-105. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005 / Lipková Ľudmila ; Kunová Vlasta ; Vedecké aspekty vstupu SR do EÚ Vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov ; Slovenská asociácia európskych štúdií. ISBN 80-225-1974-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing globálny * trh medzinárodný * produkty * trh * služby * značky výrobné * globalizácia Anotácia Charakteristika globálneho marketingu. Produkty a služby: národné, medzinárodné a globálne. Medzinárodné produkty a služby. Globálne produkty a služby a globálne trhy. Ideálne by bolo, keby na trhoch boli ponúkané v primeranom pomere globálne, medzinárodné a národné značky a zákazník by tak mal možnosť výberu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1