Počet záznamov: 1  

Mediální referenční skupiny aneb Kdo k nám promlouvá

  1. Názov Mediální referenční skupiny aneb Kdo k nám promlouvá
    Autorské údajeJan Koudelka
    Autor Koudelka Jan
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 11 (Listopad 2005), s. 26-29. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * spotrebitelia * médiá * osobnosť * značky výrobkov
    AnotáciaVýskum Vysokej školy ekonomickej v Prahe, ktorý mapuje zapojenie referenčných skupín do mediálnej marketingovej komunikácie. Dominujúce typy mediálnych referenčných skupín. Vzťah spotrebiteľov k celebritám. Športovci ako najlepšie prijímaná referenčná skupina.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.