Počet záznamov: 1  

POP jako součást budování image s nápadem

  1. Názov POP jako součást budování image s nápadem
    Autorské údajeBarbora Skalníková
    Autor Skalníková Barbora
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 11 (Listopad 2005). - Praha : Economia, 2005
    Sales promotion 2 : společná příloha měsíčníku Trend Marketing 11/2005 a týdeníku Marketing & Media 47/2005. s. 16-17. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * komunikácia firemná * komunikácia marketingová * podpora predaja * imidž * identita podniková * značky výrobkov
    AnotáciaBudovanie imidžu spoločnosti prostredníctvom firemnej komunikácie. Identita značky výrobku či služby. Formy integrovanej komunikácie: firemné akcie, konferencie, prezentácie, výstavy, vernostné programy. POP materiály ako súčasť firemnej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.