Počet záznamov: 1
Stratégia riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch poskytujúcich služby (customer relationship management - CRM)
Názov Stratégia riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch poskytujúcich služby (customer relationship management - CRM) Autorské údaje Benjamín Würfl Autor Würfl Benjamín Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 2, č. 2 (2005), s. 75-88. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2005. ISSN 1336-3301 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik * služby * manažment * stratégia marketingová * segmentácia trhu * konkurencia Anotácia Východiská a stratégia CRM. Identifikácia a segmentácia zákazníkov. Atraktivita zákazníka. Riadenie interakcie medzi podnikom a zákazníkom. Telemarketing. Cross selling. Up selleng. Hodnotenie úspešnosti riadenia vzťahov so zákazníkmi. Úspešnosť z hľadiska zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-3
článok
Počet záznamov: 1