Počet záznamov: 1
Mediálny tréning ? A na čo ?
Názov Mediálny tréning ? A na čo ? Autorské údaje Renata Môciková Autor Môciková Renata Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 12 (december 2005), s. 12-13. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.36 - Podpora ďalšieho vzdelávania v podniku Heslá výcvik * komunikácia * médiá * manažéri Anotácia Mediálny tréning a jeho význam. Je určený pre každého, kto chce pôsobiť profesionálne nielen v kontakte s médiami, ale aj pri prezentácii. Tréningy na medzinárodnej úrovni. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 7-12 + 10 príl
článok
Počet záznamov: 1