- Interný marketing - efektívny nástroj zvyšovania konkurencieschopnost…
Počet záznamov: 1  

Interný marketing - efektívny nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firmy na trhu

  1. Title Interný marketing - efektívny nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firmy na trhu
    Author infoMartin Čihovský
    Author Čihovský Martin
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 43-46. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing interný * nástroje marketingové * zamestnávatelia * zamestnanci * firmy * kultúra podniková * prostredie pracovné * podmienky pracovné * motivácia * komunikácia firemná * komunikácia interná * konkurencieschopnosť
    AnnotationVýznam aplikovania interného marketingu v praxi spojený so zmenou chápania vzťahu existujúceho medzi zamestnávateľom a jeho zamestnancami. Zamestnanci ako interní zákazníci firmy. Význam a podstata interného marketingu. Charakteristika interného marketingu podľa niektorých autorov. Základné ciele interného marketingu. Marketingové nástroje interného marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.