Počet záznamov: 1
Obchodná značka, vlastná značka maloobchodu alebo vlastná privátna značka, či iba privátna značka?
Názov Obchodná značka, vlastná značka maloobchodu alebo vlastná privátna značka, či iba privátna značka? Autorské údaje Michal Rajninec Autor Rajninec Michal Zdrojový dokument Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 93-94. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005 / Viestová Kristína ; Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-2102-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá značky maloobchodné * značky výrobkov * značky výrobné * terminológia * označovanie tovarov Anotácia Rozmach privátnych značiek vo vybraných kategóriách na slovenskom trhu. Privátna značka ako priama komunikácia obchodu so spotrebiteľom. V textoch vybraných z viacerých časopisov sú požité rôzne výrazy: obchodná značka, výrobná značka, privátna značka, vlastná privátna značka. Otázka správneho použitia výrazu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1