Počet záznamov: 1
Komunikace v B2B a B2C
Názov Komunikace v B2B a B2C Autorské údaje Tamara Uldrichová Autor Uldrichová Tamara Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 3 (Březen 2006). - Praha : Economia, 2006 Direct marketing : společná příloha měsíčníku Trend Marketing 3/2006 a týdeníku Marketing & Media 13/2006. s. 6-7. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá marketing priamy * komunikácia * komunikácia masová * komunikácia elektronická * nástroje marketingové * obchod * zákazníci * reklama * legislatíva * ochrana údajov osobných * služby * spoločnosť informačná Anotácia Direct marketing predstavuje priamu komunikáciu v segmentoch B2B alebo B2C a ponúka možnosť priameho zacielenia, segmentácie a možnosť jasne merateľných obchodných a marketingových výsledkov. Čím sa od seba líši komunikácia v segmente B2B a B2C. Platnosť lesgislatívy. Využitie komunikačných nástrojov pre aktívne oslovenie. Zľavy, bonusy a darčeky v segmente B2C. Distribúcia v B2B a B2C. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-12 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1