Počet záznamov: 1
General Theory of Measurement in Marketing Research
Názov General Theory of Measurement in Marketing Research Preklad názvu Všeobecná teória merania v marketingovom výskume Autorské údaje František Peller, Petra Škrovánková Autor Peller František EUBFHIKMM - Katedra matematiky FHI Spoluautori Škrovánková Petra EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Zdrojový dokument SM 2006 : zbornik apstrakata : Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu. S. 8. - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet Subotica, 2006. ISBN 86-7233-124-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Juhoslávia Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Heslá marketing * výskum * teória merania * modely * teória hier * pravdepodobnosť Kategória EPC Abstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00810-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1