Počet záznamov: 1
Tendencie marketingu
Názov Tendencie marketingu Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 62-66. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 80-225-2199-X Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * koncepcie * história * marketing diferencovaný * marketing spoločenský * marketing environmentálny Anotácia Historické trendy v rozvoji marketingových koncepcií. Autorka sa zameriava na tri najdôležitejšie krajiny z hľadiska marketingu - Veľkú Britániu, USA a Nemecko. Štádiá v rozvoji marketingu podľa F. Kotlera a ich hlavné rysy. Súčasnosť a budúcnosť patrí ekologickému marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00086-004, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1