Počet záznamov: 1
Rozhodovanie o výbere a tvorbe distribučných ciest
Názov Rozhodovanie o výbere a tvorbe distribučných ciest Autorské údaje Alena Tršťanská Autor Tršťanská Alena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 151-154. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 80-225-2199-X Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá firmy * výrobcovia * distribúcia * cesty * cesty odbytové * potreby * zákazníci * sprostredkovatelia * stratégia distribučná Anotácia Výrobcovia môžu na získanie trhu využiť veľké množstvo distribučných ciest. Ak rozhodujeme o tom, ktoré typy distribučnej cesty budeme využívať, musíme analyzovať potreby zákazníkov, stanoviť ciele distribučnej cesty, vyhľadať a vyhodnotiť hlavné alternatívy distribučných ciest, vrátane typov a počtov sprostredkovateľov, ktorí budú na distribučnej ceste pôsobiť. Firma sa musí rozhodnúť, či bude svoje výrobky distribuovať s využitím výhradných, výberových alebo intenzívnych distribútorov. Musí jasne vymedziť povinnosti a zodpovednosť každého účastníka distribučnej cesty. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00086-006, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1