Počet záznamov: 1
Využitie internetových obchodov v marketingu
Názov Využitie internetových obchodov v marketingu Autorské údaje Ivan Záleský Autor Záleský Ivan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 161-165. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 80-225-2199-X Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.3.004.14 - Využitie počítačov Heslá internet * obchod elektronický * zákazníci * spotrebitelia * firmy * Slovensko Anotácia S využívaním internetu nastali zmeny v koncepcii predaja, ako aj v propagácii výrobkov, či služieb podnikov. Vznik nových pojmov - e-business, e-commerce, e-markets. Výhody a nevýhody na strane predávajúcich i kupujúcich. Internetový predaj zameraný na koncových zákazníkov - B2C (business to consumer). Internetový obchod medzi firmami - B2B (business to business). Internetový obchod medzi spotrebiteľmi - C2C (consumer to consumer). Internetový obchod iniciovaný spotrebiteľmi - C2B (consumer to business). Slovensko a on-line obchody. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00086-009, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1