Počet záznamov: 1
Vedomosti ako produktívny faktor rozvoja obchodu a marketingu
Názov Vedomosti ako produktívny faktor rozvoja obchodu a marketingu Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-6. október 2006, Vzdelávací inštitút COOP, Mojmírovce. S. 106-111. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.36 - Podpora ďalšieho vzdelávania v podniku Heslá vedomosti * ekonomika vedomostná * vzdelávanie ďalšie * zamestnanci * kapitál ľudský * kapitál intelektuálny * obchod * marketing Anotácia Význam vedomostí pre rozvoj obchodu a marketingu. Ľudský kapitál a intelektuálny kapitál. Vedomostná ekonomika. Podnikový vzdelávací systém ako faktor implementácie podnikovej kultúry. Vzdelávanie zamestnancov. Prínosy vedomostí pre firmu a námety na skúmanie ľudského kapitálu v oblasti obchodu a marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 01027-029, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1