Počet záznamov: 1
Globalizácia a jej vplyv na rozhodovanie podniku o vstupe na zahraničný trh
Názov Globalizácia a jej vplyv na rozhodovanie podniku o vstupe na zahraničný trh Autorské údaje Katarína Gofusová, Mária Andrejčíková Autor Gofusová Katarína EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Andrejčíková Mária EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia no 9. S. 93-100. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2038-1 Poznámky VEGA 1/2640/05 Zlepšovanie systémových predpokladov na efektívnejšiu realizáciu výhod členstva SR v EÚ na podnikovej a regionálnej úrovni Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.9 - Medzinárodné hospodárske vzťahy. Svetové hospodárstvo Heslá globalizácia * globalizácia hospodárstva * trh zahraničný * trh vnútorný * podnik Anotácia Pojem globalizácia a jeho definície. Význam globalizácie, charakteristika globalizácie. Vplyv globalizácie na rozhodovanie o vstupe na zahraničný trh. Základné možnosti podniku, ktorý chce vstúpiť a byť konkurencieschopný v medzinárodnom prostredí - medzinárodná stratégia, multinacionálna stratégia, globálna stratégia, transnacionálna stratégia, etnocentrizmus, polycentrizmus, geocentrizmus. Faktory, ktoré determinújú výber formy vstupu na zahraničný trh - faktory zahraničného trhu, domáceho trhu, podnikové faktory. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00939-006, PHF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1