Počet záznamov: 1
Public relations vzdelávacích inštitúcií
SYS 0049420 LBL 02163naa$$2200445$$$450$ 005 20240502071554.8 100 $a 20061122a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Public relations vzdelávacích inštitúcií $f Peter Šimegh, Viktor Fabian 330 $a Prezentácia úzkej vzájomnej prepojenosti public relations a jeho jednotlivých nástrojov ako významného faktora ovplyvňujúceho identitu školy - corporate image a imidža školy. Špecifiká trhu vzdelávacích služieb. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109707 $1 011 $a 1335-9746 $1 200 1 $a Podniková revue $e vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice $d Business review $v Roč. 5, č. 9 (2006), s. 71-80 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $d 2006 541 1-
$a Public relations of educational institutions 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002496 $a inštitúcie verejnoprávne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002410 $a identita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo 675 $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048747 $a Šimegh $b Peter $p EUBPHFKMR $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0013483 $a Fabian $b Viktor $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20061122 $g AACR2
Počet záznamov: 1