Počet záznamov: 1
Nejsou malé sporty, jen cílové skupiny
SYS 0049593 LBL 01230naa$$2200253$$$450$ 005 20231018130036.7 100 $a 20061127a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Nejsou malé sporty, jen cílové skupiny $f Lubor Kos 330 $a Sponzorovanie športu ako marketingová investícia, ktorá sa musí vrátiť. Pozornosť venovaná maximálnemu "označkovaniu" športovca. Hlavné zdroje príjmu športových klubov vo svete v porovnaní s Českou republikou. Príjem z reklamy na prvom mieste. Investovanie do športov z hľadiska budúceho vývoja a následného oslovenia cieľovej skupiny. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109587 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 10, č. 11 (Listopad 2006), s. 9 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006278 $a šport 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0013659 $a Kos $b Lubor $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20061127 $g AACR2
Počet záznamov: 1