Počet záznamov: 1  

Manažment a marketing služieb

  1. MICHALOVÁ, Valéria. Manažment a marketing služieb. Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2006. 216 s. ISBN 80-969567-1-X
    Ohlasy:
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava. Komunikácia podniku s externým prostredím. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 189 s. ISBN 978-80-225-2270-0
    [6] SZARKOVÁ, Miroslava. [Manažment a marketing služieb]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 36, 2007, č. 4, s. 564-565. ISSN 0323-262X. Recenzia : Manažment a marketing služieb / Valéria Michalová. Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2006. 216 s. ISBN 80-969567-1-X
    [4] ČERNÝ, Matej. Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi. In Ekonomika, financie a manažment podniku VI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky [elektronický zdroj]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2012. ISBN 978-80-225-3500-7, s. [1-11].
    [4] MICHÁLKOVÁ, Anna. Regionálne siete v cestovnom ruchu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 118 s. [8,111 AH]. VEGA 1/0449/08. ISBN 978-80-225-2954-9.
    [4] ELIAŠOVÁ, Darina. Ochrana trhových subjektov vo vybraných oblastiach služieb. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 189 s. [12,708 AH]. ISBN 978-80-225-2984-6.
    [4] HANULÁKOVÁ, Eva - PARÁKOVÁ, Romana. Prístupy ku klasifikácii poradenskej činnosti. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3, s. 46-57. VEGA 1/0333/11.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.