Počet záznamov: 1
Nové trendy v priamom marketingu
Názov Nové trendy v priamom marketingu Autorské údaje Lucia Michalková Autor Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 24. november 2006. S. 277-282. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Merkúr 2006 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2290-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * internet * pošta elektronická * zákazníci * báza dát * televízia * spoty reklamné * obchod Anotácia Direct marketingové trendy v roku 2006. Rozhodujúca úloha web marketingu v cielených marketingových aktivitách firiem. Narastajúci význam databázového marketingu. Direct TV ako nový komunikačný trend. CRM sa mení na P2P. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 01089-030, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1