Počet záznamov: 1
Kooperácia ako marketingový nástroj podpory regionálnych trhov
Názov Kooperácia ako marketingový nástroj podpory regionálnych trhov Preklad názvu Cooperation as a marketing tool of regional markets support Autorské údaje Antónia Štensová Autor Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing inspirations. Roč. 1, č. 3 (2006), s. 13-16. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta manažmentu, 2006. ISSN 1336-796X Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Poznámky VEGA 1/2639/05 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Heslá kooperácia * partnerstvo strategické * regióny * trh regionálny * nástroje marketingové Anotácia Teoretické vymedzenie kooperácie, jej foriem, oblastí a účastníkov, podmienok vzniku kooperácie. Kooperácia na Slovensku, formy kooperácie - žiadna z foriem nie je upravená zákonom. Nákupné aliancie, obchodné aliancie, nákupné a marketingové združenia, občianske združenia, franchising. Po dlhšom období pôsobenia kooperačných zoskupení v obchode s potravinami objavuje sa aj kooperácia v obchode s nepotravinárskym tovarom. Odbytové družstvá a zoskupenia poľnohospodárov. Snahy o vybudovanie regionálnych kooperácií a vytvorenie atraktívnych územných celkov. Charakteristické rysy kooperácie v regióne, ciele. Dôvody pre rozvoj kooperácie. Príklady kooperačných zoskupení u nás i v zahraničí. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00878-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1