Počet záznamov: 1
Budovanie pozície značky na trhu a lojalita k značke
Názov Budovanie pozície značky na trhu a lojalita k značke Autorské údaje Zuzana Lukačovičová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument 9. medzinárodná vedecká konferencia EDAMBA 2006 v Nových Zámkoch : zborník prác doktorandov = thesis volume. S. 185-190. - Nové Zámky Nové Zámky : Secos, 2006. ISBN 80-225-2219-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * značky výrobné * značky kvality * lojálnosť zákazníkov Anotácia Jedným z existenčných problémov úspešných organizácií je nájdenie si najsilnejšej pozície na trhu. Príspevok poukazuje na rozmanitosť a zložitosť problematiky pozicioningu a tvorby značky. Proces tvorby trhovej pozície značky. Prezentované sú aj výsledky štúdie ohľadom lojality k značkám v porovnaní na Slovensku a v iných krajinách. Vernosť k značkovým produktom. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00873-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1